نخستین نشست راهبردی ستاد امر به معروف استان گیلان در آموزش فنی و حرفه ای

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر در نشست با مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان گیلان گفت: شورای امر به معروف و نهی از منکر باید عملکردی قوی ، علمی و ظریف داشته باشد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای  استان گیلان ، به منظور تعامل موثر نشست مشترکی با حضور محمد حسینی ، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان گیلان و حسن کربلایی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر برگزار شد.

در این نشست مشترک، محمد حسینی ضمن اشاره به اهمیت اجرای مبانی و اصول امر به معروف و نهی از منکر به تشریح رویکرد و سیاستهای سازمان آموزش فنی و حرفه ای پرداخت .

وی در ادامه با اشاره به اهمیت نقش آموزشهای مهارتی در اشتغال خاطر نشان ساخت : با هدف تقویت فضای کسب و کار در روستاها مبتنی بر رسته های اولویت دار طرح تکاپو اقدامات ویژه ای، اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گیلان درخصوص آموزش روستائیان انجام داده است.

حسینی در پایان جلسه ضمن تشکر از اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر افزود: امید است با احیای این فریضه مهم با همکاری سایر دستگاهها اجرایی شاهد پیشبرد اهداف این ستاد باشیم.

گفتنی است در این نشست عملکرد اداره کل آموزش فنی و حرفه ای در زمینه امر به معروف و نهی از منکر به طور مشروح ارائه شد و برنامه های آتی مورد بررسی قرار گرفت.

نخستین نشست راهبردی ستاد امر به معروف استان گیلان در آموزش فنی و حرفه ای

  • تاریخ درج : ۱۳۹۸ چهارشنبه ۱۹ تير ساعت ۰۸:۴۱
  • تعداد بازدید: 735